ثبات و همگرایی: کمیسیون انتخابات و همکاران بین‌المللی برای جلوگیری از بحران اقدام کنند

توسطروایت زنده

آذر ۱۰, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که کمیسیون انتخابات و شرکای بین‌المللی افغانستان قبل از آن که دیر شود، برای نجات انتخابات و جلوگیری از بحران در کشور اقدام کنند.

شورای رهبری، کمیته فنی و ستاد هماهنگی تظاهرات دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در جلسه شب گذشته(شنبه، 9قوس) خود، حضور خودجوش پایتخت نشینان در راهپیمایی 8 قوس را بیانگر اجماع ملی برای دفاع از حق مردم و جلوگیری از تقلب خوانده است.

در این جلسه، اعضای رهبری ستاد انتخاباتی ثبات و همگرایی تاکید کرده اند که با اتکا به حمایت مردمی و با استفاده از راه‌های مشروع و شیوه های مسالمت آمیز، از آرای پاک مردم پاسداری می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که بار دیگر تقلب سرنوشت کشور را رقم بزند.

abdullah abdullah

این دسته انتخاباتی همچنان از کمیسیون انتخابات و شرکای بین‌المللی افغانستان خواسته است، قبل از این که دیر شود، برای نجات انتخابات و جلوگیری از بحران در کشور اقدام نمایند.

این در حالی است هوادارن دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی روز جمعه در کابل و امروز در بغلان دست به راهپیمایی زده و خواهان ابطال 300 هزار رایی شدند که باور آنان تقلبی است .

اما کمیسیون انتخابات در واکنش به راهپیمایی هواداران تیم ثبات و همگرایی، گفته که بدون بررسی و تفتیش، نمی تواند آرا را باطل کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *