جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

رییس جمهور غنی: موانع از جاده های شهر کابل دور ساخته شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی به شهردار کابل هدایت داده است که با دور ساختن موانع از جاده های این شهر، ضمن ایجاد سهولت در رفت و آمد مردم، به آنان احساس مالکیت جاده ها داده شود.

ghani 1

اشرف غنی امروز دوشنبه(4قوس) در مراسم افتتاح جاده جمهوریت در شهر کابل، به مردم این شهر به ویژه به باشندگان منطقه بی بی مهرو، قلعه خاطر و قلعه موسی و دیپلومات های خارجی به خاطر ساخت این جاده تبریک گفت و، افزود، با افتتاح این جاده، به ویژه در منطقه دیپلوماتیک، ازدحام موترها و فشار ناامنی کاهش خواهد یافت.

او در این مراسم به شهردار کابل هدایت داد با دور ساختن موانع از روی جاده ها، ضمن ایجاد سهولت در رفت و آمد مردم، به آنان احساس مالکیت جاده ها داده شود.

به گفته رییس جمهور،  70 درصد کابل غیر پلانی است که اکثرا در راستای تطبیق پروژه های زیربنایی مشکلات و موانع را ایجاد می کند، بنا ادارات مربوط باید برای حل این مشکل، مقررات۲ واضحی را ترتیب نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان