جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون انتخابات: حکومت در روند بازشماری آرا همکاری کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون مستقل انتخابات از حکومت خواست این کمیسیون را در بازشماری و تفتیش آرا  در ولایت هایی که روند بازشماری در آن متوقف است، کمک کند.

خانم نورستانی امروز یک‌شنبه(3قوس) در نشست زنان نظامی؛ صلح و امنیت گفت: کمیسیون مستقل انتخابات از بروز خشونت در صورت آغاز بازشماری و تفتیش آرا در هفت ولایت شمالی نگران است و بروز هرگونه خشونت در جریان بازشماری و تفتیش آرا باعث مشکلی شود که انتخابات را خدشه‌دار سازد.

hawa alam nuristani

رییس کمیسیون انتخابات تاکید کرد که از “حکومت می خواهیم به عنوان حکومت، نه به‌عنوان این که رییس جمهور کاندیدا است، با کمیسیون انتخابات همکاری کند”.

این اظهارات نورستانی در حالی بیان می شود که هواداران دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی در هفت ولایت در شمال کشور، در واکنش به روند بازشماری آرا که از سوی دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی تحریم شده است، دروازه دفاتر ولایتی این کمیسیون را بسته اند.

اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع نیز در این نشست تاکید کرد که نیروهای امنیتی بی طرف عمل می کند و اجازه خشونت های ناشی از انتخابات که امنیت مردم افغانستان را صدمه بزند، نمی دهد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که بارها دسته های انتخاباتی، حکومت را به سوءاستفاده از نیروهای امنیتی متهم کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان