جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی: افغانستان خواهان روابط گسترده با چین است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی می گوید، افغانستان خواهان روابط گسترده اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با کشور چین است.
ارگ ریاست جمهوری گفته است که اشرف غنی قبل از ظهر امروز شنبه(25عقرب) اعتمادنامه وانگ یو، سفیر جدید چین برای افغانستان را پذیرفته است.
رییس جمهور در این دیدار ابراز امیدواری کرده است که آمدن سفیر جدید چین به افغانستان، در گسترش هرچه بیشتر روابط میان دو کشور نقش ارزنده ای داشته باشد.
وی تاکید کرده که کشور چین و افغانستان از 50 سال به این سو روابط دوستانه داشته و این روابط باید بیشتر گسترش یابد.

ghani
اشرف غنی چین را یکی از کشورهای توانمند در عرصه اقتصاد در منطقه خوانده و خاطرنشان کرده که همکاری این کشور باعث پیشرفت در منطقه می شود و افغانستان علاقمند است تا بخش عمده ای از این همکاری ها باشد.
سفیر جدید چین نیز در این دیدار وعده داده است که در جریان ماموریت اش برای گسترش هرچه بیشتر روابط و همکاری ها میان افغانستان و چین، تلاش می کند.
رییس جمهور غنی در حالی خواهان گسترش روابط با چین شده که قرار است کشور چین نیز در روند صلح افغانستان نقش بازی کند و یک نشست بین الافغانی صلح را میزبانی نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان