جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تکمیلی/آسیبی به نیروهای خارجی در حمله موتر بمب لوگر نرسیده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سخنگوی نیروهای امریکایی در افغانستان با تایید حمله موتر بمب بر یک کاروان این نیروها در ولایت لوگر،  گفته است که به نیروهای خارجی در این حمله آسیب نرسیده است.

این در حالی است که مقام های محلی در ولایت لوگر نیز می گویند که یک کاروان نیروهای خارجی در این ولایت هدف حمله یک موتر بمب قرار گرفته است.

Developing-e1551855825678

محمدقسيم صديقى خوشيوال، عضو شورای ولایتی لوگر به خبرنامه گفت: حمله انتحاری موتر بمب بر کاروانی از نیروهای خارجی در نزدیک کمپ شینگ در ولایت لوگر رخ داده است.

اما خوشیوال افرود، تاکنون جزییاتی از تلفات و زیان‌های برخاسته از این‌ رویداد در دست نیست و ساحه از سوی نیروهای خارجی مسدود شده است.

گروه طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان