ثبات و همگرایی: آغاز بازشماری آرا در ولایات غیرقانونی است

توسطروایت زنده

آبان ۱۸, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که کمیسیون انتخابات قبل از تفکیک و تصفیه‌ آرای باطل و بدون بایومتریک و بدون مشخص شدن سقف و تعداد آرای تصفیه شده‌ هر محل، تصمیم گرفته است تا بازشماری آراء را در ولایات آغاز نماید.

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی امروز شنبه(18عقرب) با نشر یک اعلامیه گفته است که “کمیسیون مستقل انتخابات به رغم تلاش‌های این ستاد جهت تفکیک و تصفیه‌ آرای تقلبی از آرای پاک مردم در روشنایی احکام قانون، لوایح و طرزالعمل های مربوط، از طریق گفتگو و تفاهم صورت گرفت، متاسفانه دست از قانون شکنی برنداشته و قبل از تفکیک و تصفیه‌ آرای باطل و بدون بایومتریک و بدون مشخص شدن سقف و تعداد آرای تصفیه شده‌ هر محل، تصمیم گرفته است تا بازشماری آراء را در ولایات آغاز نماید.”

election

در اعلامیه این ستاد آمده است که این تصمیم کمیسیون انتخابات در حالی اتخاذ شده که آرای تکراری و خارج از زمان و سایر آرای تقلبی تا هنوز تصفیه نشده است. همچنین تعداد 2 هزار و 432 محل رای دهی که تاکنون هیچ کسی در مورد آن اطلاع نداشت و هیچ گونه معلومات بایومتریکی در مورد آن‌ها وجود ندارد، بر اساس تصمیم جدید کمیسیون شامل روند بازشماری آراء می‌گردد.

در اعلامیه ثبات و همگرایی تاکید شده که در مقابل اعتباردهی آرای تقلبی بی‌تفاوت نمی‌نشیند و از کمیسیون انتخابات می‌خواهد که به وظایف قانونی خویش عمل کرده، باز شماری آراء را بعد از تفکیک و تصفیه‌ کامل آرای تقلبی و بدون بایومتریک آغاز کند.

این تیم انتخاباتی هشدار داده است که به منظور دفاع از آرای پاک مردم، به همه ستادهای ولایتی و ناظرین خود در ولایات، هدایت داده است تا روشن شدن موضوع، از اشتراک در این روند خلاف قانون خودداری کنند.

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اضافه کرده است که تلاش می‌کند موضوع را از طرق مسالمت‌آمیز  حل و فصل کند و کمیسیون باید ابتدا آرای تقلبی را تفکیک و بعد از آن به شمارش در ولایات اقدام نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *