جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

اداره هوانوردی ملکی قیمت بلیط ها در بخش پروازهای داخلی را اعلام کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اداره مستقل هوانوردی ملکی می گوید که قیمت بلیط ها در بخش پروازی داخلی را منظور کرده است.

اداره هوانوردی ملکی شب گذشته(14عقرب) با نشر بیانیه ای گفته است که نرخ های پیشنهادی شرکت های داخلی که قبلا به این اداره رسیده بود، پس از بررسی با در نظر داشت مصارف هواپیماهای شرکت ها در بخش های مختلف، با حضور نمایندگان این شرکت بر اساس محاسبه هزینه عملیاتی شرکت های هوایی در بخش های مختلف، مورد تایید قرار گرفته است.

airplane

در بیانیه این اداره به شرکت های هوایی داخلی و تمام شرکت های سیاحتی که بلیط شرکت های هوایی را به فروش می رسانند، هدایت داده شده تا در مطابقت با قیمت های تعیین شده در بخش های پروازی عمل نمایند.

ticket

در بیانیه اداره هوانوردی ملکی تاکید شده، با شرکت های هوایی که از قیمت های منظور شده تخلف ورزند، برخورد قانونی می شود. همچنین شرکت های سیاحتی متخلف حق فروش بلیط را از دست داده و شرکت های هوایی داخلی موظف اند امتیاز فروش بلیط آن ها را مسدود کنند.

اداره هوانوردی ملکی خاطرنشان کرده است که شرکت های هوایی سر از صدور این مکتوب، پلان تغییر بلیط و انصراف از مسافرت را در مطابقت با ماده 64 قانون هوانوردی ملکی تنظیم کنند.

این اداره همچنان شرکت های هوایی را مکلف ساخته که در تمام بلیط های صادره شان، شماره تماس برای ثبت و اخذ شکایات مسافرین را درج کرده و به شکایت ها رسیدگی موثر نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان