جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حضور مسوولان ارشد امنیتی در کمیسیون امنیت داخلی مجلس؛ ضربات سنگینی به طالبان وارد شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان در ارتباط به وضعیت امنیتی شاهراه های کشور و ولایت های قندز، کنر، میدان وردک، غزنی و کابل، سرپرستان وزارت های دفاع، داخله و ریاست عمومی امنیت ملی را فراخواند.

اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع در جلسه امروز سه‌شنبه(14عقرب) کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان گفت، نیروهای دفاعی در این اواخر از حالت تدافعی به حالت تهاجمی قرار گرفته و ضربات سنگینی به طالبان وارد شده است.

خالد افزود، آمادگی ها برای گرفتن معدن طلای ولسوالی نسی بدخشان از کنترول طالبان نیز گرفته شده و به زودی این معدن از کنترول طالبان خارج خواهد شد.

Parliament

او خاطرنشان کرد که در ساحات پاکسازی شده از وجود طالبان بیس ها و پاسگاه های امنیتی جابجا می شود و به زودی یک عملیات پاکسازی در ولایت قندز اجرایی خواهد شد.

سرپرست وزارت دفاع در مورد درگیری های اخیر میان نظامیان افغانستان و پاکستان تاکید کرد که این درگیری پس از آن صورت گرفته است که نظامیان پاکستان در خط صفری اقدام به ایجاد پاسگاه کرده بودند.

مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله نیز در این نشست گفت، 70 درصد عملیات طالبان بر پاسگاه های پولیس صورت می گیرد و 80 درصد تلفات نیروهای پولیس در پاسگاه ها است.

اندرابی خاطرنشان کرد که در عملیات های نیروهای امنیتی تمرکز روی از بین بردن طالبان قرار دارد؛ نه بازداشت آنان.

سرپرست وزارت داخله همچنان از آغاز عملیات پاکسازی در ولسوالی های کابل خبر داد و گفت، این عملیات شب گذشته از ولسوالی پغمان کابل آغاز شده و بر علاوه ولسوالی های کابل، ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک را نیز در بر می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان