جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رییس جمهور خواهان برخورد جدی در برابر موانع جمع آوری عواید شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور غنی به مسئولین امنیتی هدایت داده تا به شمول زورمندان، با هر کسی که در برابر جمع‌آوری عواید مانع می‌شود، برخورد جدی و قانونی کنند.

رییس جمهور غنی که قبل از ظهر امروز دوشنبه(13عقرب) از طریق ویدیو کنفرانس با مسئولین نظامی و غیرنظامی 34 ولایت، در خصوص توجه بیشتر به روند جمع‌آوری عواید صحبت می کرد، گفت که به منظور جمع‌آوری عواید به صورت قانونی و به‌موقع، توجه و نظارت بر فعالیت‌ها و شفافیت گمرکات افزایش یابد.

وی در این ویدیو کنفرانس با حضور معین عواید و گمرکات، رئیس عمومی اداره‌ مستقل ارگان‌های محلی و رهبری نیروهای امنیتی و دفاعی، بر افزایش هماهنگی و تلاش در روند جمع‌آوری عواید در ولایات تاکید کرده است.

ashraf ghani

اشرف غنی همچنان تاکید کرده است که افغانستان مانند کشورهای مستقل، باید بودجه‌ خود را از عواید داخلی فراهم کند و جمع‌آوری عواید یک اصل مهم برای حکومت به شمار می‌رود.

او اضافه کرده است که به هدف رسیدن به خودکفایی، اصل جمع آوری عواید در اولویت‌ کاری حکومت قرار دارد و باید تلاش‌ها برای افزایش عواید بیشتر گردد.

رییس جمهور جمع آوری عواید را یک وجیبه ملی خوانده،  خاطرنشان کرده است که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل جمع‌آوری عواید در گمرکات مانع شود.

به گفته وی، ظرفیت‌های حکومت در بخش جمع‌آوری عواید و ساخت بودجه افزایش یافته، اما به خاطر تقویت هرچه بیشتر این بخش‌ها، باید برنامه‌های منظم و سیستماتیک ترتیب و تطبیق گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان