جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

گیرماندن پاسپورت شهروندان افغانستان و پاکستان در كنسولگری بسته در پیشاور

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

به دلیل بسته شدن کنسولگری افغانستان در پیشاور ، صدها پاسپورت شهروندان افغانستان و پاکستان در داخل این کنسولگری گیر مانده است.

اکسپرس تریبیون پاکستان در گزارشی که امروز چهارشنبه(8 عقرب) به نشر رسید، اعلان‌کرده که مقامات افغانستان در اعتراض به تخریب بازار افغانستان در مجاورت ساختمان کنسولگری کشور در پیشاور، بخش ویزا را تعطیل کرده است.

بر اساس این‌گزارش، دولت افغانستان می‌گوید، قبل از سال 1947، زمین مجاور کنسولگری خود در پیشاور را از یک تاجر هندی خریداری کرده است.

Citizens’ Passports

با این حال، یک شهروند پاکستانی ادعای مالکیت آن منطقه را کرد‌ه است؛ پرونده اش را از دیوان عالی پیشاور گرفت و پس از آن بازار افغانستان تخریب شد.

سپس مقامات افغانستان کنسولگری را بستند و بخش ویزا را به اسلام آباد منتقل کردند. اگرچه کنسولگری پس از یک هفته افتتاح شد، اما بخش ویزا چنین نشد.

 بازرگانان می گویند که آن ها مجبور اند به طور منظم به افغانستان سفر کرده و بسته شدن بخش ویزا در کنسولگری کشور در پیشاور، باعث ایجاد مشکلات غیرضروری گردیده

 است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان