جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دیدار نمایندگان ویژه اتحادیه اروپا و امریکا در امور صلح افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان می گوید که با نماینده ویژه امریکا در امور افغانستان و شرکای شان در مورد صلح افغانستان گفتگو کرده اند.

EU & US

رونالد کوبیا شب گذشته(سه شنبه، 30میزان) در توییتر اش نگاشته است که در اداره مرکزی اتحادیه اروپا، میان ایالات متحده، اروپا و شرکای آنان، یک نشست عالی در مورد موضوع صلح افغانستان داشته اند.

https://twitter.com/RolandKobia/status/1186645294613762048?s=20

وی در مورد این که در این نشست روی چه موضوعاتی در رابطه به صلح افغانستان گفتگو کرده اند، جزییات نداده است.

این در حالی است که وزارت خارجه امریکا دو روز قبل اعلام کرده بود که زلمی خلیلزاد در دور تازه سفرهایش برای صلح افغانستان، ابتدا به بروکسل رفته و قرار است با شرکای امریکا، از جمله سازمان ناتو، اتحادیه‌ اروپا و سازمان ملل متحد روی تلاش‌ها برای رسیدن به صلح در افغانستان گفتگو کند.

از سویی هم سخنگوی رییس جمهور در واکنش به آغاز دور جدید سفرهای زلمی خلیلزاد گفته بود که حکومت افغانستان به تمام تلاش ها، به هدف رسیدن به صلح متعهد است و افغانستان زمانی به صلح پایدار می‌رسد که این روند توسط دولت افغانستان رهبری شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان