اندرابی: ارتباط رهبری طالبان با جنگجویان طالب در افغانستان قطع شده است

توسطروایت زنده

مهر ۲۹, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

سرپرست وزارت امورداخله می گوید، ارتباط رهبری طالبان با جنگجوبان این گروه در داخل کشور قطع شده و والی های نام نهاد این گروه برای ولایت ها در غارها پنهان شده اند.

مسعود اندرابی که امروز دوشنبه(29میزان) در مراسم نامگذاری آکادمی پولیس ملی به نام جنرال عبدالرازق گفت، عملیات الفتح گروه طالبان هیچ پیشرفتی نداشته و آنان هیچ گونه موفقیتی برای به دست آوردن اراضی در افغانستان نداشته اند.

andarabi

او تاکید کرد، گروه طالبان روحیه خود را باخته؛ نیروهای امنیتی و دفاعی در شمال شرق، عملیاتی را در ولایت بغلان راه اندازی کرده و طالبانی که پایه های برق را منهدم می کردند، هیچ گونه مقاومتی در برابر این نیروها ندارند.

سرپرست وزارت داخله خاطرنشان کرد، نیروهای دفاعی و امنیتی برنامه های منظمی دارند و هرکسی که سلاح خود را به زمین بگذارد، نجات پیدا می کند.

اکادمی ملی پولیس امروز در حالی به نام جرال عبدالرازق نامگذاری شد که رییس جمهور غنی در اولین مراسم سالیاد این جنرال برجسته کشور، اعلام کرد که اکادمی پولیس ملی به نام جنرال عبدالرازق نامگذاری می شود.

جنرال عبدالرازق، فرمانده پیشین پولیس قندهار سال گذشته پس از یک جلسه امنیتی با حضور فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان در شهر قندهار، توسط محافظ والی این ولایت ترور شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *