جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

احتمال حضور بیش از 40 هزار زائر از افغانستان در مراسم اربعین حسینی در عراق

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مشاور ارشد وزارت اطلاعات و فرهنگ و مسوول کمیته اربعین در حکومت افغانستان می‌گوید که پیش‌بینی می‌کنند امسال بیش از 40 هزار تن از داخل افغانستان در مراسم اربعین حسینی در عراق شرکت کنند.

سید رضا حسینی میثم امروز شنبه(27 میزان) به خبرنامه گفت، گرچند آمار دقیقی از میزان اشتراک‌کنندگان از افغانستان در مراسم اربعین حسینی در دست نیست، اما تا چند روز گذشته، بیش از 20 هزار زائر از داخل افغانستان وارد عراق شده‌اند.

او افزود: “تاکنون بخش زیادی از زایرین به دلیل وجود مشکل در گرفتن ویزای عراق و ایران هنوز در مسیر راه هستند و یا حتی حرکت نکرده‌اند و ممکن است بعد از اربعین، تا اواخر ماه صفر نیز بتوانند وارد کشور عراق شوند.”

afghanistan

مسوول کمیته اربعین حکومت تاکید کرد: “یک بخش دیگر از زائرین باقی مانده به واسطه مشکل ویزا، شاید بتوانند بعد از ماه سفر وارد عراق شوند و این یک مشکل است؛ چون دولت عراق اعلام کرده که زایران فقط تا اواخر ماه صفر می‌توانند با ویزای اربعین وارد این کشور شوند”.

او اضافه کرد، با وجود این مشکلات، امکان دارد چیزی در حدود 8 الی 10 هزار تن بعد از ماه صفر با ویزای اربعین بتوانند وارد عراق شوند.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌ها، حامد عبدالله ابراهیم، فرمانده سرحدی عراق گفته است که در چند روز اخیر، بیش از سه و نیم میلیون زائر از مرزهای زمینی این کشور برای شرکت در مراسم زیارت اربعین وارد عراق شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان