جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

4 ترور در کابل در 24 ساعت گذشته؛ حمل سلاح و گشت‌وگذار موترها در کابل قانون‌مند می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سرپرست وزارت داخله می‌گوید که در 24 ساعت گذشته 4 ترور در شهر کابل صورت گرفته است و این وزارت در همکاری با سه قوه، حمل سلاح و گشت‌وگذار موترها را قانون‌مند می‌سازد.

مسعود اندرابی امروز سه‌شنبه(23میزان) در یک نشست خبری در کابل گفت که وزارت داخله در تامین امنیت شهروندان کابل مصمم است و در این زمینه برنامه‌های موثر و حرفه‌ای دارد.

وی افزود: “ما به همه و خصوصا سه قوه کشور احترام داریم و با هر نوع حادثه که در راستای تطبیق قانون روبرو می‌‌شویم، پولیس مکلف به برخورد خود است و وزارت داخله مسوول تعقیب تخلفات است.”

andarabi

به گفته سرپرست وزارت داخله، مجرمین بزرگ در کابل گرفتار شده، از بین رفته و یا هم از این شهر فرار کرده‌اند و میزان جرایم در این شهر، 45 درصد کاهش داشته است.

او همچنان با اشاره به تامین امنیت انتخابات گفت، با ضربات نیروهای امنیتی و دفاعی که بر طالبان وارد گرده بود، مطمین بودیم که طالبان نمی‌توانند کاری در برابر انتخابات بکنند.

اندرابی در حالی از قانونمند شدن حمل اسلحه و گشت‌وگذار موترها در کابل سخن می‌گوید که در این اواخر تنش میان اعضای مجلس و نیروهای پولیس در کابل باعث شده که نمایندگان مجلس سرپرست وزارت داخله را به جلسه‌ای شب هنگام در مجلس احضار کنند. با این وجود، در طول روزهای گذشته، شاهد افزایش تنش میان نمایندگان شورای ملی و وزارت داخله داخله بوده‌ایم

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان