جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

مقام‌های ارشد امنیتی افغانستان و ناتو بار دیگر به زابل سفر کردند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع ملی از سفر سرپرست این وزارت، معین ارشد امنیتی وزارت داخله، رییس ارگان‌های محلی و هم‌چنین فرمانده نیرهای حمایت قاطع ناتو به ولایت زابل خبر داده است.

در یک خبرنامه امروز سه‌شنبه(23 میزان) وزارت دفاع آمده است: “اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی، اسکات میلر قومندان حمایت قاطع در افغانستان، خوشحال سادات معین ارشد وزارت داخله و متین بیگ رییس ارگان های محل برای ارزیابی وضعیت امنیتی و بررسی چگونگی اجرای عملیات رازق به ولایت زابل سفر کردند”.

zabul

در این خبرنامه آمده است که اسدالله خالد در سفر به زابل، با والی و مقامات ارشد امنیتی این ولایت دیدار نموده و مشکلات و نیازمندی‌های نیروهای اردوی ملی در ولایت زابل را شنیده و برای رسیدگی به آن، هدایت داده است.

مقام‌های ارشد امنیتی در این سفر با بزرگان و متنفذین قومی ولایت زابل نیز دیدار کرده و از حمایت آن‌ها از نیروهای امنیتی سپاس‌گزاری کرده‌اند.

این در حالی است که نیرو های ملی دفاعی و امنیتی چند روز پیش عملیات سیعی را زیر عنوان رازق در ولایت زابل آغاز کردند که پاکسازی ولسوالی شاه‌جوی یکی از اهداف آن است.

وزارت دفاع می‌گوید که در جریان این عملیات تاکنون، تلفات سنگینی به طالبان وارد شده و نیروهای دولتی در حال پیشروی می‌باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان