جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی: افزایش سطح هماهنگی نیروهای امنیتی دلیل پیروزی عملیات‌های آن‌ها در برابر تروریستان است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس‌جمهور غنی می‌گوید که که سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به گونه بی‌پیشینه‌ای افزایش یافته و این کار سبب پیروزی عملیات‌های آنان در مقابل تروریست‌ها شده است.

اشرف غنی این سخنان را عصر روز گذشته(21میزان) در دیدار با جنرال سکات میلر، فرمانده عمومی ماموریت حمایت قاطع ناتو در ارگ ریاست جمهوری بیان کرده و گفته است که نیروهای افغانستان در خط نخست مبارزه با تروریزم قرار دارند و در این راستا همکاری و حمایت مشترک جامعه جهانی از این نیروها مهم است.

ghani

جنرال میلر نیز در این دیدار ضمن ستایش از ظرفیت و توانایی جنگی روزافزون نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، گفته است که عملیات‌های اخیر نیروهای افغانستان به خاطر سرکوب تروریست‌ها، موفق بوده است.

او افزوده است که افزایش سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان دلیل پیروزی آنان در مقابل طالبان بوده و نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، طالبان را در جنگ شکست داده، در این اواخر افراد کلیدی آنان را از بین برده و همچنان ساحات زیادی را از نزد آنان دوباره تصرف کرده‌اند.

این فرمانده ارشد ناتو در افغانستان، گزارش ارزیابی‌هایش از ارگان‌های امنیتی و دفاعی را در اختیار رییس‌جمهور غنی گذاشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان