وزارت داخله: روند جمع‌آوری سلاح و وسایط فاقد اسناد در مرکز و ولایات ادامه دارد

توسطروایت زنده

مهر ۲۰, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

وزارت امورداخله می‌گوید که روند جمع‌آوری سلاح و وسایط نقلیه فاقد اسناد در مرکز و ولایات ادامه دارد.

وزارت داخله امروز شنبه(20میزان) در یک خبرنامه گفته است که به منظور تامین امنیت بهتر شهر کابل و سایر ولایت‌ها، رهبری این وزارت به تمام قدمه‌های خود دستور داده تا سلاح‌های غیرقانونی و وسایط نقلیه فاقد اسناد را جمع‌آوری نموده و با افراد مسلح غیرمسوول برخورد قانونی نمایند.

در این خبرنامه آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس در همکاری با سایر نیروهای امنیتی، به منظور جمع‌آوری سلاح‌های غیرقانونی و وسایط فاقد اسناد، از روز گذشته به این‌سو در نقاط مختلف شهر کابل محلات تلاشی را افراز نموده که در نتیجه، تعداد 143 عراده واسطه شیشه سیاه را پاک‌کاری و 31 عراده موتر بدون اسناد را متوقف کرده‌اند.

kabul 1

در این عملیات نیروهای خاص پولیس 25 جوره یونیفورم نظامی را همراه با یک مقدار تجهیزات نظامی ازنزد افراد غیرمسوول ضبط کرده‌اند.

وزارت داخله از شهروندان کشور خواسته است تا در جمع‌آوری و توقف وسایط نقلیه شیشه سیاه و سلاح‌های غیرقانونی با پولیس ملی همکاری کنند.

وزارت داخله در حالی از ادامه این روند خبر داده که در روز گذشته نیروهای پولیس موتر حامل دو نماینده مجلس را توقف و پس از آن، میان نیروهای امنیتی و محافظین این نمایندگان درگیری رخ داده است. به دنبال این رویداد، مجلس نمایندگان حوالی ساعت یازده و نیم شب گذشته سرپرست وزارت داخله را در یک جلسه اضطراری احضار کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *