جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ریاست اجرایی: سخنگوی وزارت خارجه تا نهايي شدن نتيجه‌ انتخابات به كارش ادامه می‌دهد!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی با تأکید بر این‌که سخنگوی وزارت خارجه به کارش ادامه می‌دهد، می‌گوید که صبغت احمدی در حمایت از روند صلح موقف وزارت خارجه را بیان کرده است.

عبدالله عبدالله روز گذشته(یک‌شنبه، 14میزان) در واکنش به برکناری سخنگوی وزارت خارجه گفته است که انتصابات و برطرفی‌ها را در اين موقع تنها با بحث انتخابات مرتبط می‌داند.

وی تاکید کرده که آقای احمدی تا نهايي شدن نتيجه‌ انتخابات به كارش ادامه می‌دهد.

sebghat ahmadi

ریاست اجرایی حکومت با بیان این‌که موضوعات مربوط به سياست خارجی و موقف دولت افغانستان در موارد مهم نيازمند بحث و توافق در بالاترين سطح حكومت است، تأکید کرده که تمام بخش‌های حكومت از يك موقف واحد برخوردار باشند و با صدای واحد صحبت نمایند.

این در حالی است که روز گذشته سخنگوی رییس‌جمهور اعلام کرده بود که سخنگوی وزارت خارجه به دلیل گفته‌های غیرمسوولانه‌اش برکنار شده است و به جای او، رییس‌جمهور غنی طی حکمی میرویس ناب، سفیر سابق افغانستان در ترکمنستان را به حیث معین همکاری‌های اقتصادی وزارت امورخارجه گماشته است که الی تقرر سخنگوی جدید این وزارت، سرپرستی دفتر سخنگوی وزارت خارجه را هم به عهده خواهد داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان