جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

شورای امنیت سازمان ملل: نامزدان ریاست جمهوری افغانستان به مقررات انتخاباتی پایبند باشند!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شورای امنیت سازمان ملل متحد از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان خواسته که به قانون انتخابات و مقررات کمیسیون‌های انتخاباتی پایبند باشند و از اتهامات و نتیجه‌گیری‌ها پیش از وقت خودداری کنند.

شورای امنیت سازمان ملل روز گذشته(چهارشنبه، 9 میزان) با نشر یک بیانیه، از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان استقبال کرده و آن‌را در راستای تحکیم دموکراسی در کشور یک گام مهم عنوان کرده است.

un

در این بیانیه تأکید شده است: “اعضای شورای امنیت از تمام نهادهای انتخاباتی افغانستان، به شمول کمیسیون انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌خواهد تا اطمینان حاصل کنند که آرای مردم افغانستان با دقت شمرده شده و نتایج آن، به شکل منصفانه، همه‌شمول و شفاف تعیین می‌شود.”

انتخابات ریاست‌جمهوری به روز شنبه، ششم میزان در سراسر افغانستان برگزار شد و بر بنیاد آمار کمیسیون انتخابات، بیش از دو و نیم میلیون رأی‌دهنده در این انتخابات شرکت کردند. قرار است نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری به تاریخ 27 ماه جاری و نتایج نهایی آن در 16 عقرب اعلان شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان