جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

وضعیت نابسامان امنیتی پای معاونین وزارت‌های دفاع و داخله را به تخار کشاند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرده که معاونین وزارت‌های دفاع و داخله به ولایت تخار سفر کرده‌اند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله امروز سه‌شنبه(9میزان) با بیان این خبر گفته است، نیروهای ویژه عملیاتی به ولایت تخار رسیده و به زودی شورشیان طالبان در تمام ساحات این ولایت سرکوب می‌شوند.

رحیمی افزوده است که معاونین اول وزارت‌های امورداخله و دفاع ملی نیز به شهر تالقان، مرکز ولایت تخار رسیده و بعد از طرح و پلان‌ریزی عملیات علیه طالبان، از شهر تالقان دیدن کرده‌اند.

photo_2019-10-01_15-28-01

این سفر مقام‌های وزارت دفاع و داخله در حالی به ولایت تخار صورت می‌گیرد که شهر تالقان و شماری دیگر از ولسوالی‌های این ولایت زیر تهدیدات طالبان قرار دارند. روز گذشته سخنگوی وزارت دفاع سقوط ولسوالی بهارک تخار به دست طالبان را رد کرده و گفته بود که درگیری میان نیروهای دفاعی و امنیتی و طالبان در ولسوالی‌های بهارک و خواجه غار ادامه دارد.

در همین حال یک عضو شورای ولایتی تخار به خبرنامه گفته بود که در نتیجه عملیات اشتباه هوایی در ولسوالی بهارک، ۸ تن از نیروهای خیزش مردمی کشته و ۷ تن دیگر آنان زخمی شده‌اند.

این در حالی است که پیش از این تمرکز ناامنی‌ها و حملات طالبان بر ولسوالی ینگی قلعه و درقد ولایت تخار بود، اما با تصفیه این ولسوالی‌ها، طالبان مناطق دیگر این ولایت را هدف قرار دادند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان