جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

تیم ثبات و همگرایی: آرای غیر بایومتریک بی اعتبار است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی به ریاست داکتر عبدالله عبدالله اعلام کرده که به آرای بایومتریک نشده در انتخابات ریاست جمهوری اعتبار داده نشود.

عبدالله عبدالله در صفحه فیس بوک اش نوشته است که جلسه شورای رهبری ثبات و هم‌گرایی شب گذشته(یک شنبه، ۷ میزان) دایر شده و رهبران این تیم بر پاس‌داری و حفاظت از آرای پاک مردم تاکید کرده اند.

election 3

عبدالله افزوده است که در این جلسه همچنان تصمیم گرفته شده است تا به منظور حصول اطمینان از اعتبار و شفافیت انتخابات به آرای بایومتریک نشده اعتبار داده نشود.

تیم ثبات و همگرایی در حالی تصمیم بر بی اعتباری آرای بدون بایومتریک گرفته که در انتخابات ریاست جمهوری 6 میزان، عدم درست کارکردن دستگاهای بایومتریک از جمله عواملی بود که حضور مردم را در این انتخابات کمرنگ ساخت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان