امنیت ملی: ده‌ها حمله تروریستی بر مراکز رأی‌دهی در سراسر کشور خنثی شده است

توسطروایت زنده

مهر ۶, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

ریاست عمومی امنیت ملی از خنثی شدن ده‌ها حمله تروریستی و انفجاری بر مراکز رأی‌دهی در مرکز و ولایات کشور خبر داده است.

این ریاست در واکنش به اعلامیه‌های گروه طالبان و تهدید این گروه برای مختل کردن روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرده که امروز شهروندان افغانستان با سهم‌گیری‌شان در انتخابات نشان دادند که خواهان حکومت مقتدر انتخابی هستند.

security

ریاست عمومی امنیت ملی خاطرنشان کرده که نیروهای امنیتی و دفاعی در تلاش مشترک توانستند زمینه یک انتخابات فراگیر را در فضای نسبتا امن مهیا کنند، به گونه‌ای که نیروهای عملیاتی ریاست عمومی امنیت ملی، 16 عملیات هدفمند را در مرکز و حومه‌های شهر کابل راه‌اندازی نمودند که در نتیجه، 14 تن از اعضای گروه تروریستی طالبان را که به منظور مختل ساختن روند انتخابات وارد شهر کابل گردیده بودند، شناسایی و بازداشت شده است.

هم‌چنان به گفته این ریاست، نیروهای قطعات خاص امنیت ملی 13 عملیات هدفمند دیگر را در ولایات لوگر، غزنی ننگرهار، بلخ، هرات، کنر، هلمند و خوست راه‌اندازی نمودند که در نتیجه 34 تن کشته، 14 تن زخمی و 4 تن دیگر بازداشت گردیده و مقدار زیادی سلاح و مهمات مخالفین به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

ریاست امنیت ملی تأکید کرده که عملیات‌های هدفمند این ریاست به منظور سرکوب هرچه بیشتر تروریستان بر اهداف تثبیت شده ادامه دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *