جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

فیفا: تاهنوز مواد انتخاباتی به شماری از مراکز رأی‌دهی در ولایات منتقل نشده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

فیفا بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان می‌گوید که مواد انتخاباتی تا هنوز به برخی از مراکز رأی‌دهی از جمله در ولایت‌های زابل و قندز منتقل نشده است.

فیفا اعلام کرده است که یافته‌های نظارتی این نهاد از ساعات اولیه رأی‌دهی نشان می‌دهد که بعضی از مراکز رأی‌دهی در شماری از ولایات از جمله ننگرهار، کنر، خوست و قندز با تأخیر به روی رأی‌دهند‌گان باز شده است.

fifa

فیفا افزوده است که روند بایومتریک رأی‌دهند‌گان زمان‌گیر است و بایومتریک یک رأی‌دهنده بین پنج تا هشت دقیقه زمان می‌برد.

این یافته‌های فیفا در حالی به نشر رسیده که روند رأی‌دهی چهارمین انتخابات ریاست جمهوری کشور صبح امروز آغاز شده و قرار است نه میلیون ثبت‌نام کننده در این روند شرکت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان