نور: در انتخابات پیشرو از هیچ تکت انتخاباتی حمایت نکردم

توسطروایت زنده

مهر ۳, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

عطا محمد نور، رییس اجرایی جمعیت اسلامی می گوید که به دلایل مشخص از هیچ نامزدی در انتخابان ریاست جمهوری حمایت نکرده است.
نور امروز چهارشنبه(3میزان) در بیانیه ای گفته است: “با احترام به همه کاندیداهای محترم ریاست جمهوری که شخصیت های محترمی هستند، و با توجه به این که حافظه ما کاستی های پنج سال گذشته را فراموش نکرده، هوا داران، دوستان، هم‌فکران و همرزمان چهل ساله من، می‌توانند به هریک از نامزدان محترمی که خواسته باشند، رای دهند. ”
وی از هوادارانش خواسته است به کسی رای دهند که آینده را تضمین کند. به گفته او، آزموده را آزمودن خطاست.

Ata Mohmmad Noor
رییس اجرایی حزب جمعیت اسلامی اضافه کرده است که انتخابات یک پروند ملی و مردم سالاری یک اصل است، اما حق انتخاب را هر شهروند افغانستان دارا می‌باشد.
وی در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که در آغاز این دور انتخابات ریاست جمهوری، ابتدا از تیم صلح و اعتدال به ریاست حنیف اتمر حمایت کرد، اما این تسم در آغاز کارزارهای انتخاباتی، به دلیل اختلاف او و حنیف اتمر بر سر کرسی نخست وزیری، از هم پاشید. با این وجود، عطامحمد نور پس از آن به صورت رسمی از هیچ تکت انتخاباتی حمایت نکرد و صلح را نسبت به انتخابات در اولویت قرار داد.
در روزهای گذشته گزارش های تایید نشده ای در صفحات اجتماعی در مورد پیوستن والی پیشین بلخ به تیم انتخاباتی دولت ساز به رهبری محمد اشرف غنی منتشر شده است. شاه حسین مرتضوی، از تیم رییس جمهور نیز روز گذشته از عطامحمد نور به خاطر برگزاری کمپاین انتخاباتی مزارشریف قدردانی کرده بود، اما نور پیوستن به تیم انتخاباتی مشخصی را رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *