جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

سفر مقام‌های ارشد امنیتی افغانستان و ناتو به ولایت فراه و ولسوالی انار دره

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سرپرست وزارت‌های دفاع و داخله، سرپرست ریاست امنیت ملی و هم‌چنین فرمانده عمومی نیروهای ناتو در افغانستان، امروز سه‌شنبه(26 سنبله) برای بررسی وضعیت امنیتی به ولایت فراه و ولسوالی اناردره این ولایت سفر کردند.

در یک خبرنامه امروز وزارت دفاع در این مورد آمده است: “اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملى همراه با جنرال اسکات میلر، قومندان عمومی ناتو در افغانستان، محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله و احمد ضیا سراج، سرپرست ریاست امنیت ملی، صبح امروز جهت ارزيابى اوضاع امنيتى و ديدار با والی و رهبرى نيروهاى امنيتى و دفاعى در ولايت، به ولایت فراه و ولسوالی انار دره سفر كرد”.

Khalid in anar dara

در این خبرنامه آمده است که سرپرست وزارت دفاع ملى پس از ارزيابى و بررسى گزارش‌ها از اجراات و برنامه‌هاى رهبرى نيروهاى امنيتى و دفاعى در ولايت فراه، هدايات لازم را جهت بهبود هرچه سريعتر اوضاع امنيتى در اين ولايت صادر كرد.

هم‌چنان وى از عملكرد نیروهای دفاعی و امنیتی در پاکسازی ولسوالی انار دره از وجود طالبان تروریست قدردانى كرده است.

این در حالی است که ولسوالی انار دره ولایت فراه عصر روز 16 سنبله پس از یک حمله گروهی و تهاجمی طالبان سقوط کرد، اما به تاریخ 21 سنبله در یک عملیات گسترده و مشترک نیروهای امنیتی، از طالبان پس گرفته شد. این ولسوالی سال گذشته نیز برای مدتی در اختیار گروه طالبان بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان