رونمایی از پنجمین شماره مجله زنان و پالیسی عامه در کابل

توسطروایت زنده

شهریور ۲۴, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

نهاد پژوهش و توسعه، پنجمین شماره مجله زنان و پالیسی عامه را در کابل رونمایی کرد.

در این رونمایی که امروز یک‌شنبه(24سنبله) با حضور مقام‌های دولتی، سفیر آلمان و دیپلمات‌های خارجی در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت برگزار شد، مریم صافی، رییس اجرایی این نهاد گفت: “ژورنال امسال، موضوع تقویت اجماع منطقه‌ای، ثبات و امنیت در افغانستان را مورد بررسی قرار می‌دهد”.

او افزود، کشورهای مورد بحث این مجله؛ ایران، پاکستان، هندوستان، چین، ترکمنستان، روسیه، ترکیه، قطر و عربستان سعودی است.

kabul

رییس اجرایی نهاد پژوهش و توسعه ابراز امیدواری کرد که نهادهای دولتی، بین‌المللی و مدنی که پیرامون ثبات و امنیت در افغانستان کار می‌کنند، تحلیل ها و توصیه‌های این مقالات را مورد ملاحظه قرار دهند.

در همین حال ادریس زمان، معین سیاسی وزارت امورخارجه نشر پنجمین شماره مجله زنان و توسعه را که نویسندگان آن زنان افغانستانی است، دست‌آوردی بزرگ دانست و افزود، مقالات و تحلیل‌های این شماره روی اجماع منطقه‌ای متمرکز است.

او با بیان این‌که وزارت امور خارجه از این مجله استقبال می‌کند، افزود، از دیدگاه‌ها و تحلیل‌های این مجله استفاده موثر و لازم خواهد شد.

پیتر پراگل، سفیر آلمان در افغانستان نیز در سخنانی با ابراز خوشبینی از نشر پنجمین شماره مجله زنان و پالیسی عامه، مقالات و تحلیل‌های این شماره و تأثیر آن برای اجماع منطقه‌ای برای صلح را مثبت خواند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *