جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

گارنیزیون کابل: شهروندان در جریان مراسم عاشورا و هفته شهید از تیراندازی خودسرانه خودداری کنند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

فرماندهی گارنیزیون کابل از شهروندان این شهر و ولسوالی‌های اطراف آن خواسته در جریان مراسم عاشورا و هفته شهید از انتقال سلاح و تیراندازی‌های خودسرانه خودداری کنند.

گارنیزیون کابل امروز شنبه(16سنبله) با نشر یک اعلامیه گفته است که نیروهای امنیتی در تأمین امنیت مراسم روز عاشورا و تجلیل از هفته‌ شهید متعهد اند و شهروندان با در نظرداشت تهدیدات بلند امنیتی و جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی، با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

kabul 1

 در اعلامیه گارنیزیون کابل از شهروندان خواسته شده که از وسایط دولتی در کاروان‌های عزاداری هفته‌ شهید و روز عاشورا استفاده نکرده و نیز از پوشیدن یونیفورم نیروهای امنیتی و دفاعی جلوگیری کنند.

گارنیزیون کابل همچنان تاکید کرده که ورود کاروان‌های وسایط در جاده‌ها ممنوع است و این ممنوعیت برای جلوگیری از آزار شهروندان و مختل نشدن نظم ترافیک و نظم عامه صورت گرفته است.

گارنیزیون کابل هشدار داده است: “در صورت تخطی، قوماندانی عمومی گارنیزیون کابل و تیم امنیتی کابل با متخلفین برخورد جدی قانونی خواهد نمود.”

گارنیزیون کابل در حالی چنین اقداماتی را روی دست گرفته که روز دوشنبه آینده، 18 سنبله مصادف است به سالروز ترور احمدشاه مسعود، قهرمان ملی کشور و روز شهید و هم‌چنین نهم محرم‌الحرام، روز تاسوعای حسینی.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان