جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

افغانستان در نخستین بازی مقدماتی جام جهانی امشب به مصاف قطر می رود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تیم ملی فوتبال افغانستان در آستانه نخستین بازی مقدماتی جام جهانی2022 و جام ملت های آسیا 2023 امشب به مصاف تیم ملی قطر می رود.

انوش دستگیر و فرشاد نور، سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال افغانستان روز گذشته(چهارشنبه، ۱۳ سنبله) در یک نشست خبری، بازی در برابر قطر را بازی سخت برای افغانستان خواند.

afghanistan

انوش دستگیر سر مربی تیم ملی کشور گفت “که ما فردا در برابر یکی از تیم های قدرتمند آسیا و قهرمان فعلی جام ملت های آسیا به میدان می رویم. من می دانم که این بازی، بازی سختی برای ما خواهد بود، ما تنها سه روز فرصت داشتیم تا آماده این بازی شویم، ولی با آن هم برای کسب یک نتیجه خوب وارد میدان می شویم.”

همچنان در این نشست خبری فرشاد نور، کاپیتان تیم ملی افغانستان، تیم ملی قطر را قهرمان آسیا و قدرتمند خواند و افزود: “ما بازی های این تیم را تماشا کردیم و فردا برای کسب یک نتیجه خوب وارد میدان می شویم.”

فدراسیون فوتبال افغانستان گفته است که تیم ملی کشور در این بازی با لباس سفید و تیم ملی قطر با لباس سرخ در ورزشگاه اختصاصی السد قطر به مصاف هم می روند.

تیم ملی فوتبال قطر در حال حاضر قهرمان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است‌.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان