جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

آماده‌باش پولیس هند؛ چهار جوان با پاسپورت‌ افغانستان برای حملات تروریستی وارد هند شده‌اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

پولیس و آژانس‌های امنیتی در سراسر هند به دنبال ورود چهار جوان با پاسپورت‌های افغانستان برای انجام حملات تروریستی به این کشور، به حالت آماده باش درآمده‌اند.

روزنامه تایمز هند در گزارشی در این مورد خاطرنشان کرده که دو هفته پیش، بعد از این‌که این زنگ خطر در هند به صدا درآمد، پولیس‌های ایالت گجرات بازرسی شهروندان افغانستان مقیم این ایالت را همراه با ویزا‌هایشان آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، تاکنون 1300 تن در جریان یک بررسی‌های پولیس در شهرهای احمدآباد، ودودرا، سورات و راجکوت بازرسی شده‌اند.

یکی از مقام‌های امنیتی هند در این مورد گفته است: “پولیس در پی بازرسی اشخاصی اند که پاسپورت افغانی دارند، اما تاکنون چیزی مشکوکی دیده نشده است”.

یک مقام ارشد پولیس در ایالت وادارا اظهار داشته، اطلاعاتی به دست آمده است که دو شهروند افغانستان در ناواری مشکوک به نظر رسیده‌اند.

وی گفته است: “ما بلافاصله تیمی فرستادیم و آن‌ها را آوردیم. با این حال، پس از سوالات جدی معلوم شد که آن‌ها دانش‌آموز هستند.”

ایالت وادارا یکی از مناطق مخصوص برای دانشجویان خارجی است. مقامات ارشد پولیس هند گفتند كه حدود 400 شهروند افغانستان را در این شهر بازرسی کرده‌اند.

Taliban

یکی از مقام‌های هندی گفت: “حدود 35 نفر آنان دانشجو هستند و بقیه ویزاهای پزشکی دارند و در بیمارستان‌های مختلف تحت معالجه قرار دارند. متباقی ویزاهای سیاحتی دارند. هیچ چیز مشکوک دیده نشده است.”

فرماندهی جنایی سورات و پولیس‌های هند نیز 300 نفر را با پاسپورت‌های افغانستانی بازرسی کردند. بیشتر آن‌ها دارای ویزای تجارتی و 25 نفر ویزای پزشکی داشتند.

یک مقام ارشد پولیس اظهار کرد: “هیچ کس مشکوک پیدا نشد. شهر راجکوت 200 تن را مورد بازرسی قرار داد و هیچ شخص مشکوک پیدا نشد.”

یکی از مقام‌های ارشد در یک آژانس امنیتی هند نیز خاطرنشان نساخت که عناصر خطرناک پنهان مانده است.

وی تاکید کرد: “ما یک جشن طولانی را در پیش رو داریم. بنابراین باید محتاط باشیم.”

یک منبع اطلاعاتی هند اخیرا درباره احتمال حمله کماندوهای آموزش دیده پاکستان به بنادر گجرات هشدار داده است.

یکی از مقام‌ها تاکید نمود که تمام خطوط ساحلی کشور هند از جمله گجرات از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان