جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تکمیلی/ 21 کشته و زخمی در حمله انتحاری شهر قندز

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله می‌گوید که در حمله انتحاری امروز دوشنبه(11 سنبله) در مقابل یک پایگاه نیروهای امنیتی در شهر قندز، 21 نظامی و غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله با بیان این خبر می‌گوید که در این رویداد ۶ نفر از نیروهای امنیتی کشته و ۱۵ نفر دیگر از جمله ۱۱ غیرنظامی و ۴ پولیس زخمی شده‌اند.

photo_2019-09-02_18-16-31

این در حالی است که انعام‌الدین رحمانی، سرپرست مطبوعاتی فرماندهی پولیس قندوز به رسانه‌ها گفته است که فرد انتحاری خود را در منطقه سه درک، در نزدیکی تولی شاهراه منفجر ساخت که در نتیجه آن 3 تن از نیروهای امنیتی جان باخته و 3 تن از این نیروها زخم برداشتند.

به گفته رحمانی، در این حمله انتحاری 10 غیرنظامی نیز زخمی شده‌اند.

ولی محمد یوسف ایوبی، رییس شورای ولایتی قندوز می‌گوید که فرد انتحاری خود را در میان نظامیان و غیرنظامیان منفجر ساخت که در نتیجه، 4 پولیس کشته و 7 پولیس دیگر زخمی شدند.

این دومین حمله انتحاری در شهر قندز در دو روز گذشته است. مقام‌های امنیتی در این ولایت می‌گویند که حمله طالبان به شهر قندز را کاملا عقب زده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان