جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله: 56 شورشی طالب در قندز کشته شده‌اند/ شفاخانه دولتی قندز در دست نیروهای امنیتی است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی وزارت داخله می‌گوید که در عملیات هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در قندز، 56 شورشی طالب کشته شده‌اند.

نصرت رحیمی امروز شنبه(9سنبله) در یک نشست خبری در کابل گفت: “شب گذشته گروه طالبان از سه استقامت بالای شهر قندز حمله کرد”.

او افزود، نیروهای خاص پولیس و نیروهای هوایی به قندز اعزام شده و ارقام تلفاتی که تاکنون به وزارت داخله رسیده، 56  شورشی طالب کشته شده که نهایی نیست.

سخنگوی وزارت داخله خاطرنشان کرد: “هنوز ارقام تلفات نیروهای امنیتی مشخص نشده، فعلا وضعیت در شهر قندز قناعت‌بخش است، طالبان از ساحه متواری شده و نیروهای امنیتی توانسته وضعیت را به گونه نرمال حفظ کنند”.

photo_2019-08-31_16-38-23

او تاکید کرد که گروه طالبان در دو نقطه شهر که شمال، شرق و شمال غرب است، حضور دارد و تلاش‌ها جریان دارد تا این ساحات نیز پاکسازی شود.

به گفته رحیمی، شفاخانه دولتی شهر در دست نیروهای امنیتی قرار دارد.

در همین حال امرالدین ولی، عضو شورای ولایتی قندز به خبرنامه گفت: “شهر کاملا مسدود است و وضعیت هم فعلا جنگی است. یک طرف شهر شورشیان طالب مستقر هستند و در یک طرف دیگر، نیروهای دولتی در حالت دفاع قرار دارند. مردم در خانه‌ها گیر مانده و آب و برق نیز قطع شده است.”

ولی افزود: “ما با مسولین شفاخانه‌ها در تماس بودیم، آمار دقیق نیست، در حدود 40 الی 50 تن کشته و زخمی از غیرنظامیان در شفاخانه دولتی است و 10 الی 12 تن دیگر در کلینیک‌ها و شفاخانه‌های ملکی اند.”

این عضو شورای ولایتی در مورد تلفات نیروهای دولتی در این درگیری خاطرنشان ساخت که آمار تلفات هنوز دقیق نیست، اما آمر حوزه سوم پولیس شهر قندز و فرمانده تولی شاهراه نیز زخمی اند.

او تاکید کرد، شفاخانه دولتی شهر قندز در اختیار گروه طالبان قرار دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان