جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طالبان: پیشرفت‌های قابل توجه در روند صلح صورت گرفته است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی گروه طالبان می‌گوید که پیشرفت‌های قابل توجهی در روند صلح صورت گرفته است.

سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر امروز پنجشنبه(7سنبله) در توییتی اعلام کرده است: “امشب مذاکرت ما با تیم امریکایی تا ساعت 2:30 دقیقه شب ادامه پیدا کرد. ملابرادر و خلیلزاد هم حضور داشتند. پیشرفت‌های قابل توجهی صورت گرفته، فردا ساعت 1 بعد از ظهر به وقت دوحه، هر دو طرف نشست دیگری داریم”.

khalilzad

وی در مورد این پشرفت‌های قابل توجه چیزی نگفته است.

این در حالی است که نهمین دور گفتگوهای صلح در دوحه میان نمایندگان طالبان و امریکا به تاریخ 31 اسد آغاز شده بود. پیش از این، سهیل شاهین روز گذشته از رسیدن به توافق نهایی با طالبان سخن گفته و خاطرنشان کرده بود که روی تطبیق متون انگلیسی، پشتو و فارسی دری توافق‌نامه صلح کار می‌کنند.

https://twitter.com/suhailshaheen1/status/1166867966048317441?s=20

روز گذشته صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری گفته بود که حکومت جزئیات و چگونگی روند صلح را پی‌گیری و نظارت می‌کند و هیچ‌گاه ممکن نیست نظام جمهوریت در کشور بدیلی داشته باشد؛ چون مردم افغانستان سال‌ها برای حفظ آن قربانی داده‌اند.

صدیقی همچنان اضافه کرده بود که قرار است زلمی خلیل‌زاد تا یکی دو روز آینده به کابل سفر کند و معلومات لازم دور نهم گفتگوها را با رئیس‌جمهور شریک بسازد. وی هم‌چنان هرگونه مانع برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را نیز رد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان