جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

عملیات گسترده نیروهای امنیتی در بدخشان؛ بیش از 50 شورشی طالب کشته شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی در ولایت بدخشان می‌گویند که عملیات گسترده به منظور پس‌گیری ولسوالی‌های تحت تصرف طالبان در این ولایت آغاز شده و بیش از 50 شورشی طالب تاکنون کشته شده‌اند.

نیک محمد نظری، سخنگوی والی بدخشان امروز پنج‌شنبه(7سنبله) به خبرنامه گفت: “از دو روز بدین‌سو عملیات گسترده به منظور پس‌گیری ساحات و ولسوالی‌های تحت تصرف طالبان آغاز شده که در این عملیات بیش از 50 شورشی طالب کشته شده و نیروهای امنیتی در حال پیش روی هستند”.

نظری افزود، در این عملیات پاکسازی، نیروهای امنیتی کشور شامل قوت‌های هوایی، قطعات کماندو، قطعه خاص پولیس، اردوی ملی، پولیس ملی، امنیت ملی، پولیس محلی و خیزش‌های مردمی شامل اند.

badakhshan

به گفته او، این عملیات به نام پامیر۲۰۷ از زمین و هوا و استقامت‌‌های ولایت پنج‌شیر به طرف ولسوالی کنران و منجان، ولسوالی جرم به طرف ولسوالی یمگان و منطقه یردار ولسوالی بهارک به طرف ولسوالی وردوج جریان دارد.

سخنگوی والی بدخشان تاکید کرد، نیروهای امنیتی به چند قدمی ولسوالی کران و منجان رسیده‌اند.

به گفته وی، در این عملیات 5 تن از نیروهای مشترک نیز کشته شده‌اند.

این در حالی است که ولسوالی کران و منحان به تاریخ ۳۱ سرطان به دست طالبان سقوط کرد. گزارش‌هایی وجود دارد که گروه طالبان استخراج معدن لاجورد این ولسوالی را با پاکستان قرارداد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان