جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

صدیقی: صندوق سعودی ساخت ۱۰۰ مکتب و جاده حلقه‌ای در کابل را تمویل می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سخنگوی رییس‌جمهور می‌گوید در جریان سفر محمد اشرف غنی به عربستان، تفاهم‌نامه‌ای به ارزش 100 میلیون دالر با صندوق سعودی به امضا رسیده که بر بنیاد آن، 100 مکتب و جاده حلقه‌ای کابل از سوی این صندوق تمویل می‌شود.

photo_2019-08-27_17-15-49

صدیق صدیقی امروز دوشنبه(4سنبله) در یک نشست خبری در کابل، ضمن شرح سفر رییس‌جمهور به عربستان گفت، هدف اساسی سفر رییس‌جمهور به عربستان را گسترش روابط دو کشور و همکاری‌های اقتصادی تشکیل می‌داد.

او افزود، یک تفاهم‌نامه دیگر نیز میان افغانستان و عربستان سعودی به امضا خواهد رسید که بر اساس آن، کارگران افغانستانی می‌توانند برای کار به آن کشور بروند.

صدیقی در پاسخ به خبرنگاران تاکید کرد: “انتخابات مانعی برای روند صلح نیست؛ هر دو پروسه به طور یک‌جا به پیش برده خواهد شد. حکومت افغانستان نیز این پروسه‌ها را به پیش خواهد برد. در عوض مانع اصلی صلح، گروه طالبان است.”

محمد اشرف غنی روز شنبه در دومین سفر خود در سال جاری، در رأس یک هیأت عالی‌رتبه دولتی به عربستان رفت و شب گذشته دوباره به کابل برگشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان