جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی خطاب به نیروهای امنیتی: تا برقراری صلح با تمام قوت با هر نوع تهدید مبارزه کنید!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس‌جمهور غنی می‌گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تا برقراری صلح با هر نوع تهدید مبارزه می‌کنند.

اشرف غنی عصر روز گذشته(دوشنبه، 28 اسد) در دیدار از مرکز سوق و ادارۀ پولیس در وزارت امورداخله گفته است، برای عملی کردن پلان امنیتی کابل، باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

او افزوده است که به احترام روز استقلال، تمام منسوبین قوای مسلح که اشتباهاتی را مرتکب شده و در زندان قرار دارند، به جز از آن عده منسوبینی که خیانت و فساد کلان کرده‌اند، عفو و از زندان رها می‌شوند.

رییس‌جمهور خطرنشان کرده است: “افغانستان هدیه کسی نیست، هزاران سال این وطن به خون فرزندان صدیقش حفاظت گردید و شما منسوبین قوای مسلح، این وطن را برای نسل‌های آینده امن خواهید ساخت”.

ashraf ghani 2

وی با اشاره به روند صلح تصریح کرده است، صلح یک ضرورت است، اما تامین صلح باعث تغییر در پیمان‌ها با همکاران بین‌المللی افغانستان نمی‌شود.

اشرف غنی خطاب به منسوبین پولیس اضافه کرده است: “نقش شما موجب امنیت جهانی شده و ما از کسی صدقه نمی‌خواهیم، این حق ما می‌باشد. پس از توافق‌ صلح، تمویل، تجهیز، آموزش و حمایت‌های شما ادامه می‌یابد.”

او همچنان تاکید کرده که جمهوریت و قوای امنیتی و دفاعی کشور قابل معامله نیستند؛ رهبری روند صلح نزد افغانستان است و برخلاف این‌که آغاز مذاکرات بدون قید و شرط بوده، اما صلح با قید و شرط می‌باشد.

رییس‌جمهور غنی ضمن اشاره به حلقه‌های ضعیف بین اطلاعات و عملیات‌های نیروهای امنیتی افزوده که فرماندهان پولیس در ولایت‌ها نوع بررسی اطلاعات را به صورت مشخص با رهبری شورای امنیت ملی شریک سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان