جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

اعلام کمک بشردوستانه 125 میلیون دالری امریکا به افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ایالات متحد آمریکا اعلام کرده است که ۱۲۵ میلیون دالر کمک‌ بشردوستانه‌ به افغانستان می‌کند.

سفارت امریکا در کابل امروز سه‌شنبه(29 اسد) در یک خبرنامه گفته است، این کمک‌ها به آوارگان داخلی، برگشت‌کنند‌گان و آسیب‌زده‌های سیلاب‌ها اختصاص یافته است.

afghanistan 1

در این خبرنامه آمده است که امریکا تصمیم گرفته کمک‌های بشردوستانه‌اش برای افغانستان را در این سال مالی به ۱۹۰ میلیون دالر برساند.

سفارت امریکا در کابل تاکید کرده که امریکا برای حمایت از آسیب‌پذیرترین اقشار افغانستان متعهد است و نیز از تحصیلات‌ و معیشت برگشت‌کنند‌گان به وطن‌شان حمایت می‌کند.

این سفارت از تمامی کشورها خواسته است که کمک‌های بشردوستانه‌شان به افغانستان را افزایش دهند، زیرا کشور تنها ۲۷ درصد بودجه‌اش را می‌تواند تأمین کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان