جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

وزارت معارف: شاگردان ممتاز و خلاق در معارف مورد تشویق معنوی قرار می گیرند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف اعلام کرده است که رهبری این وزارت از شاگردان ممتاز، با استعداد و خلاق با اهدای سپاس نامه‌ها و تحسین‌نامه های ویژه تشویق معنوی می کند.

photo_2019-08-14_15-35-25

وزارت معارف امروز چهارشنبه(23 اسد) در یک خبرنامه  گفته است که رهبری وزارت این تصمیم  را به هدف الگوسازی، رشد و شکوفایی استعدادهای شاگردان موفق و رشد کیفیت آموزش و پرورش در کشور اتخاذ کرده است.

وزارت معارف افزوده است که به تمام ریاست‌های معارف مرکز و ولایات هدایت داده شده تا با انجام نظارت جدی از مکاتب، شاگردان موفق را شناسایی و غرض تشویق و ارج نهادن به قابلیت‌های شکوفای آن ها، به مرکز معرفی نمایند.

این وزارت تاکید کرده که بخش‌های نظارتی وزارت معارف برای ایجاد شفافیت در روند شناسایی شاگردان ممتاز و با استعداد در مکاتب از این پروسه نظارت می نماید.

پیش از این نیز وزارت معارف به منظور جلوگیری از تضعیف روحیه شاگردان در مکاتب، اقدامات اصلاحی چون گروه بندی شاگردان به اساس نمرات، درج اسم های آنان در فهرست حاضری بر اساس حروف الفبا، منع تراشیدن موها، منع خشونت و برخورد زشت با شاگردان و عدم اخذ پول از سوی آموزگاران را انجام داده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان