جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نیروهای امریکا در افغانستان محدود شدن عملیات جنگی ضد طالبان را رد کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

یک سخنگوی نیروهای امریکایی در افغانستان گزارش هفته‌نامه نیوزویک امریکا را در مورد دستور وزارت دفاع این کشور به تمامی نیروهای امریکایی در افغانستان مبنی بر محدود کردن عملیات جنگی تهاجمی در برابر طالبان و توقف مشوره‌دهی به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را رد کرده است.

دگروال سونی لگت، یک سخنگوی نیروهای امریکایی در افغانستان در بیانیه‌ای گزارش‌های مربوط به تغییرات در عملیات ایالات متحده در کشور را رد کرده و گفته است: “ما چنین دستوراتی نداریم و چنین تغییری نکرده‌ایم”.

این در حالی است که هفته‌نامه نیوزویک از مقامات پنتاگون نقل می‌کند که به نیروهای آمریکایی در افغانستان دستور داده شده که تقریبا تمام عملیات جنگی تهاجمی علیه طالبان را محدود نمایند و مسئولیت مشوره‌دهی خود را برای نیروهای امنیتی افغانستان کاهش دهند.

US

 مقامات آمریكایی به نیوزویك گفته‌اند که این میزان بستگی به شرایط و وضعیت موجود خواهد داشت.

این درحالی است که بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن‌پست، توافق بین واشنگتن و طالبان منجر به پذیرش رقم نهایی ۸ الی ۹ هزار سرباز شده است. نیروهای باقی‌مانده آمریكایی مسئولیت پشتیبانی یا انجام عملیات‌های هوایی، آموزش نیروهای ویژه افغانستان و انجام عملیات ضد تروریستی را به عهده خواهند گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان