جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دادستانی: پرونده اختلاس 9 تن از کارمندان بندر ولایت فراه به دادگاه عالی فرستاده شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دادستانی کل اعلام کرده که پرونده اختلاس 9 کارمند بندر ولایت فراه از سوی این نهاد تکمیل و به دادگاه عالی فرستاده شده است.

photo_2019-08-04_17-01-36

دادستانی کل امروز یک‌شنبه(13 اسد) در یک خبرنامه گفته است، ه پرونده 9 تن از کارمندان بندر ولایت فراه به اتهام اختلاس 75 میلیون افغانی، پس از اکمال تحقیق از سوی این نهاد، به دادگاه فرستاده شده است.

دادستانی کل افزوده است، این افراد شامل سرپرست بندر، مدیر بندر، مدیر بررسی ریاست گمرک، مأمور خروجی بندر، دو مأمور دروازه خروجی و سه مسئول توزیع علم‌خبر بندر ولایت فراه هستند.

در این خبرنامه آمده است، دادستان موظف پس از تحقیق و دلایل بر اثبات جرم‌شان، برای متهمین از دادگاه ابتدایی شهر فراه حکم ماده ۲۷۰ و ۲۷۳ کود جزا را درخوست کرده است.

این نهاد عدلی خاطرنشان کرده که ریاست گمرک ولایت فراه اوراق قضیه مقروضیت شرکت توریدی مواد نفتی احمد را برای بررسی به ریاست دادستانی استیناف این ولایت ارسال کرده بود که پس از تحقیقات، تثبیت گردید که این شرکت از تاریخ ۱۴ اسد الی ۳۰ قوس ۱۳۹۳ بابت وارد کردن تیل از کشور جمهوری اسلامی ایران و اخذ ۳۳۰ قطعه علم‌خبر، محصول گمرکی را نپرداخته است و ۷۵ میلیون افغانی باقی‌داری این شرکت تثبیت شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان