جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

یوناما: با تشدید گفتگوهای صلح، درگیری‌ها نیز در افغانستان شدت یافته است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هیأت معاونیت سازمان ملل متحد در افغانستان(یوناما) اعلام کرده که با تشدید گفتگوهای صلح در هفته‌های اخیر در افغانستان، درگیری‌ها نیز شدت یافته است.

photo_2019-08-03_13-58-48

یوناما امروز شنبه(12اسد) با نشر یک گزارش تازه از آمار قربانیان غیرنظامی در ماه جولای گفته است: “تلفات غیرنظامیان در ماه جولای بیش‌تر از هر ماه دیگر در سال جاری میلادی و نیز بیش‌تر از آمار ثبت‌شده در هر ماه از ماه می سال ۲۰۱۷ میلادی به این طرف بوده است”.

براساس این گزارش، در ماه جولای عامل اصلی افزایش تلفات غیرنظامیان عناصر ضد دولتی بوده‌اند.

یوناما در این گزارش خود حمله‌ی طالبان بر ریاست لوژستیک وزارت دفاع، حمله‌ی طالبان بر فرماندهی پولیس قندهار، حمله‌ی طالبان بر یک مرکز امنیت ملی در شهر غزنی، حمله‌ی انتحاری در برابر دانشگاه کابل، حمله بر دفتر روند سبز در کابل و برخورد بس مسافربری با یک ماین کنار جاده‌ای در شاهراه هرات – قندهار را به‌عنوان رویدادهای خونین در ماه جولای خوانده که بیشترین قربانیان آن، غیرنظامیان بوده‌اند.

تادامیچی یاماموتو، نماینده‌ی ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان در این گزارش از طرف‌های درگیر در کشور خواسته که مسئولیت‌شان را در راستای حفاظت از غیرنظامیان انجام داده و به تعهدات بین‌المللی خود پایبند بمانند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان