جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کشته و زخمی شده بیش از یک هزار غیرنظامی در یک ماه گذشته در افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گروه دادخواهی حفاظت از غیرنظامیان در افغانستان اعلام کرده که در یک ماه گذشته بیش از یک هزار غیرنظامی در کشور کشته و زخمی شده‌اند.

این گروه امروز پنج‌شنبه(10 اسد) با انتشار گزارش جدید خود گفته است که در ماه گذشته میلادی(جولای)، یک هزار و 75 غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند. در این میان 316 غیرنظامی کشته و 759 تن دیگر زخمی شده‌اند.

photo_2019-08-01_16-03-08

بر اساس گزارش گروه دادخواهی از غیرنظامیان، این آمار از 24 ولایت افغانستان به ثبت رسیده و بیشترین تلفات بر غیرنظامیان در ولایت‌های قندهار، کابل، غزنی و فاریاب صورت گرفته است.

به گفته این گروه، بیشترین عامل تلفات غیرنظامیان در یک ماه گذشته میلادی حملات انتحاری، ماین‌های کنار جاده‌ای، حملات هوایی و عملیات‌های شبانه بوده است.

گروه دادخواهی حفاظت از غیرنظامیان خاطرنشان کرده که در سه سال گذشته ماه جولای 2019 خونین‌ترین ماه برای غیرنظامیان بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان