جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

صدیقی: دبیرخانه شورای عالی صلح لغو شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی رییس‌جمهور غنی می‌گوید که شورای عالی صلح نه، بلکه دبیرخانه این شورا لغو شده است.

صدیق صدیقی امروز شنبه(5اسد) در یک نشست خبری در کابل گفت، رییس‌جمهور غنی امروز فرمان لغو شورای عالی صلح را صادر کرده است و بر اساس این فرمان، تمامی امور مربوط به صلح، به وزارت دولت در امور صلح محول شده است.

Sediq Sediqqi

اما پس از این نشست خبری، وی در یک پیام توییتری این موضوع را تصحیح کرده و از لغو دبیرخانه شورای عالی صلح خبر داده است.

صدیقی افزوده است، پیشرفت زیادی در قسمت نهایی کردن هیأت مذاکره‌کننده صلح صورت گرفته و حکومت کاملا آماده است وارد مرحله بعدی روند صلح شود.

او در مورد خروج نیروهای امریکایی از افغانستان خاطرنشان کرد که رییس‌جمهور در یک تماس تلفنی با وزیر خارجه امریکا، به گونه تفصیلی با او صحبت کرده و در این تماس، مایک پمپیو خروج نیروهای امریکایی از افغانستان را بر اساس تقاضای شرایط کشور گفته است.

سخنگوی رییس‌جمهور در مورد تأمین امنیت انتخابات نیز تاکید کرد که نشست سرفرماندهی اعلای قوای مسلح امروز به ریاست محمد اشرف غنی دایر شده که در این نشست موضوع پلان تأمین امنیت انتخابات از طرف نهادهای امنیتی در حضور روسای کمیسیون‌های انتخاباتی تشریح شد.

به گفته وی، بخش عمده این پلان، این است که انتخابات در فضای امن برگزار شود و امنیت تمام سایت‌های انتخاباتی تأمین شود.

صدیقی اضافه کرد که در این نشست اقدامات نیروهای امنیتی برای جلوگیری از تلفات غیرنظامیان نیز مورد بحث قرار گرفت که بر اساس آن، تدابیر خاصی برای عملیات‌های ویژه نیروهای امنیتی صورت می‌گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان