جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ارگ: لازم است تا زلمی خلیل‌زاد برای مدتی در کابل بماند!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده که لازم است تا زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان برای مدتی در کابل بماند.

ارگ ریاست جمهوری شب گذشته(1اسد) با نشر یک خبرنامه گفته است که زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان در دیدار با رییس‌جمهور غنی، روی تحولات اخیر و اظهارات رئیس‌جمهور امریکا در خصوص افغانستان گفتگو کرده است.

خلیل‌زاد در این دیدار در رابطه به تلاش‌ها و فعالیت‌های اخیرش در راستای رسیدن به صلح برای رئیس‌جمهور نیز معلومات داده است.

ghani

این در حالی است که روز گذشته وزارت خارجه امریکا از دور جدید سفرهای خلیلزاد برای صلح افغانستان خبر داده و خلیلزاد نیز در صفحه توییتراش نگاشته بود: “به کابل خواهم آمد، با هدف دستیابی به یک صلح پایدار که جنگ را متوقف می‌کند و نیز تضمین شود تا تروریست‌ها دیگر از افغانستان علیه آمریکا استفاده نکنند.”

سفر خلیلزاد در حالی به کابل صورت می‌گیرد که فضای افغانستان و به خصوص این شهر، به دنبال سخنان رییس‌جمهور امریکا در دیدار با نخست‌وزیر پاکستان، به شدت ملتهب است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان