کمیسیون شکایات انتخاباتی: نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری از راه‌اندازی تبلیغات قبل از وقت خودداری کنند

توسطروایت زنده

تیر ۲۹, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌گوید که نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری از راه‌اندازی هر نوع گردهمایی‌ها، تبلیغات قبل از وقت، رقابت‌های منفی و فعالیت‌هایی که ماهیت تبلیغاتی دارد، جهت کمپاین‌های انتخاباتی خودداری کنند.

این کمیسیون امروز شنبه(29سرطان) با نشر یک خبرنامه گفته است، ادعاهایی مبنی بر آغاز کمپاین‌های قبل از وقت از سوی شماری از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری دریافت شده که کمیسیون شکایات انتخاباتی در حال بررسی شکایات در این مورد توسط مردم و گزارش‌های رسانه‌ها می‌باشد.

IEC

در خبرنامه کمیسیون شکایات انتخاباتی همچنان از نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری خواسته شده که از راه‌اندازی مبارزات پیش از وقت انتخاباتی خودداری کنند.

به گفته این کمیسیون، مدت ‌زمان مبارزات انتخاباتی برای نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری در قانون انتخابات، ۶۰ روز در نظر گرفته شده و مطابق این قانون، راه‌اندازی مبارزات انتخاباتی قبل یا بعد از وقت تعیین‌شده، تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

کمیسیون شکایات انتخاباتی در حال از بررسی شکایات مبنی بر کمپاین‌های قبل از وقت از سوی نامزدان انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهد که بر اساس گزارش‌ها، قرار است هفته آینده رسما این کمپاین‌ها آغاز شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *