جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

انتقاد مجلس سنا از سقوط معدن لاجورد بدخشان به دست طالبان/ عملیات پس‌گیری بی‌درنگ آغاز شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مجلس سنا با انتقاد از حکومت در مورد جلوگیری از سقوط معدن لاجورد ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان، می‌گویند که طالبان از این معدن می‌توانند به عنوان منبع تمویل خود استفاده کنند.

کامل بیک حسینی، یک عضو مجلس سنا از بدخشان در نشست امروز این مجلس گفت: “ولسوالی کران و منجان به تصرف مخالفین درآمده و معدن لاجورد در این ولسوالی قرار دارد که طالبان برعلاوه تصرف ولسوالی حالا می‌توانند از معدن لاجورد برای تمویل‌شان استفاده کنند”.

Senate

همچنان، گلالی اکبری، عضو دیگر این مجلس گفت: “ولسوالی کران و منجان بدخشان شب گذشته در پی درگیری‌ها و نرسیدن کمک به نیروهای امنیتی به دست طالبان سقوط کرده است و نیروهای امنیتی باید هرچه عاجل برای پس‌گیری این ولسوالی اقدام کنند، زیرا ولسوالی خاش نیز سقوط خواهد کرد”.

فضل‌هادی مسم‌لیار، رئیس مجلس سنا نیز از نهادهای امنیتی خواست تا عملیات‌شان را برای پس‌گیری این ولسوالی بی‌درنگ آغاز کنند.

این در حالی است که گروه طالبان شب گذشته با حمله بر ولسوالی کران و منجان ولایت بدخشان، معدن لاجورد این ولایت را به تصرف خود درآوردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان