جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

290 سهمیه حج برای مهاجرین افغانستان در ایران و پاکستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت امورمهاجرین از سهمیه 290 نفری مهاجرین افغانستان در ایران و پاکستان برای مراسم حج امسال خبر می‌دهد.

به گفته عبدالباسط انصاری، سخنگوی وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان، قرار است مراسم قرعه‌کشی این سهمیه از میان صدها متقاضی، روز سه‌شنبه(25سرطان) در این وزارت برگزار گردد.

وی به خبرگزاری آوا گفته است که در سال روان برای مهاجرین 290 سهمیه حج در نظر گرفته شده که 145نفر از مهاجرین افغانستان در کشور ایران و 145 نفر دیگر از پاکستان می‌باشد.

haj

به گفته انصاری، بعد از انتخاب این 290 مهاجر، مکتوب انتخاب آن‌ها به کنسولگری‌های افغانستان فرستاده شده و سپس وارد کشور شده و با پاسپورت و ویزا عازم عربستان خواهند شد.

این در حالی است که قرار است امسال 30 هزار نفر از افغانستان در مراسم حج شرکت کنند. اولین کاروان حامل زائران حج روز چهارشنبه گذشته(19 سرطان) عازم عربستان سعودی شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان