تیم انتخاباتی صلح و اعتدال خواستار تشکیل یک گروه تحقیق برای بررسی فساد اخلاقی در ارگ شد

توسطروایت زنده

تیر ۲۲, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به ریاست حنیف اتمر ضمن تقبیح فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری، برای بررسی این موضوع خواستار ایجاد یک گروه تحقیق مستقل شده است.

تیم انتخاباتی صلح و اعتدال امروز شنبه(22سرطان) با نشر یک اعلامیه گفته است، ه با وجود گذشت مدت طولانی از نشر اولین گزارش‌های فساد اخلاقی، حکومت تا حال نتوانسته به این موضوع رسید‌گی نماید و به نگرانی‌های مردم پاسخ قناعت‌بخش ارایه کند.

arg

در اعلامیه این تیم انتخاباتی آمده است، از آن‌جایی که بعضی مقام‌های بلندرتبه حکومتی در این موضوع متهم هستند، برای شناسایی فساد اخلاقی و پی‌گرد قانونی عاملان آن، باید نهادهای مستقل که مورد اعتماد مردم باشد، به این موضوع رسیدگی کند.

این تیم انتخاباتی از رهبری حکومت خواسته است که با راه‌اندازی تحقیقات معتبر، عوامل فساد اخلاقی و تجاوز را در ارگ ریاست جمهوری و دیگر سطوح حکومت شناسایی کند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که اخیرا رسانه‌های داخلی و خارجی گزارش‌های تازه‌ای را در مورد سوءاستفاده جنسی در ادارات حکومتی گزارش داده‌اند. پیش از این نیز جنرال حبیب‌الله احمدزی، مشاور رییس‌جمهور غنی از فساد اخلاقی در ارگ سخن گفته بود. تاکنون حکومت در این مورد اظهار نظری نکرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *