جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

مانور نظامی مشترک تاجیکستان و چین در نزدیکی مرزهای افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع تاجیکستان از راه‌اندازی یک مانور نظامی مشترک با چین در نزدیکی مرزهای افغانستان خبر داده است.

رئیس دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع تاجیکستان با بیان این خبر اعلام کرده است، نیروهای مسلح تاجیکستان و چین قرار است اواخر ماه جاری میلادی در ایالت خودمختار بدخشان تاجیکستان، هم‌مرز با افغانستان، یک مانور نظامی برگزار کنند.

به گزارش روزنامه تایم آسیای مرکزی، این مقام تاجیکی امروز چهارشنبه(19 سرطان) هدف از برگزاری این مانور نظامی را هماهنگی میان نیروهای مسلح تاجیکستان و چین در مرزها و مبارزه با تروریسم عنوان کرده و گفته که تاجیکستان این مانور نظامی را با نمایش نیروی زمینی، هوایی و نیروهای دفاع ضد هوایی انجام خواهد داد.

Tajikstan and china soliders

پیش‌تر در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز این دو کشور مانور نظامی مشابهی را با حضور ۱۰ هزار نیروی تاجیک و چینی و با استفاده از وسایل نقلیه زرهی و هواپیماهای نظامی برگزار کردند. در این مانور نظامی ارتش تاجیکستان و چین برای از بین بردن نفوذ احتمالی تروریست‌ها از افغانستان به تاجیکستان و چین همکاری و تمرین کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان