عبدالله: در جامعه امروز امارت اسلامی و رویکرد خشن و تندروانه طالبانی جایی ندارد

توسطروایت زنده

تیر ۱۶, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

رییس اجرایی حکومت در واکنش به حمله انتحاری امروز غزنی می گوید، در جامعه امروز افغانستان امارت اسلامی و رویکرد خشن و تندروانه طالبانی زمینه و فرصتی ندارد.

ریاست اجرایی حکومت امروز یک شنبه(16سرطان) با نشر یک اعلامیه گفته است: “تروریستان بزدل و جنایت‌کار بار دیگر در یک حمله هراس‌افگنانه در حوزه ششم ولایت غزنی شماری از هم‌وطنان بی‌گناه ما را شهید و زخمی کردند که در میان شان کودکان نیز وجود دارند”.

در ادامه اعلامیه ریاست اجرایی حکومت آمده است،  این حادثه ادامه جنایت‌های اخیر طالبان در کابل و ولایت‎های دیگر و دور از ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

abdullah

ریاست اجرایی حکومت افزوده است، طالبان بدون در نظرداشت تلفات افراد ملکی به خصوص زنان و کودکان حملات انتحاری و انفجاری را انجام می‌دهند و مسوولیت آن را به عهده می‌گیرند. این‌گونه اعمال جنایت در برابر مردم بی‌گناه و نابخشودنی و وحشیانه است.

در این اعلامیه همچنان تاکید شده است که “تروریستان باید به این درک رسیده باشند که با خلق وحشت و دهشت نمی‌توانند بر اراده و عزم راسخ ملت افغانستان فایق آیند و به اهداف شوم و ضد انسانی شان دست یابند.”

این در حالی است که در حمله انتحاری صبح امروز موتر بمب در غزنی، نزدیک به 200 تن به شمول کودکان کشته و زخمی شدند که مسوولیت آن را طالبان به عهده گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *