جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

غنی: جنازه‌های سربازان با احترام تمام به خاک سپرده شود!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس‌جمهور غنی به تمام والی‌ها، ولسوال‌ها و شهردارهای کشور اعلام کرده که جنازه‌های سربازان را با احترام تمام به خاک بسپارند.

آقای غنی امروز چهارشنبه(12سرطان) در قول اردوی ۲۰۵ اتل در قندهار گفت، نیروهای پولیس و اردوی ملی به توجه جدی نیاز دارند و وزارت‌های دفاع ملی و امورداخله باید در این زمینه اقدام نمایند.

او تاکید کرد، برای جایگزینی فرماندهان نظامی از معاونین یا افراد شایسته همان قطعه استفاده شود.

Ghani487

رییس‌جمهور افزود: “ترفیع حق پولیس است که باید انجام شود و به ترفیعات آن‌ها توجه اساسی صورت گیرد و کسانی که در میدان جنگ هستند، در ترفیعات‌شان محاسبه شود”.

وی خاطرنشان کرد: “چیزی که هر افسر و بریدمل را رنج می‌دهد، اکمال نشدن به موقع آنان است و وزارت‌های داخله و دفاع در مورد اکمالات و تجهیزات نیروهای امنیتی به سر وقت جدا رسیدگی کنند”.

غنی اضافه کرد، باید برای انتقال سربازان به خانه‌ها و ولسوالی‌های‌شان راه‌های محفوظ سنجیده شود تا از ترور سربازان و دیگر نیروهای امنیتی جلوگیری شود.

رییس‌جمهور با اشاره به روند صلح کشور نیز گفت: “صلح را تا آخرین مرحله تقعیب می‌کنیم؛ چون صلح خواست ملت است. جنگ باید در کشور ختم شود”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان